خیانت


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم . . .

چی شد سیگاری شدی؟

یه شب بارون میومد...خیلی تنها بودم

چی شد ترک کردی؟

یه شب بارون میومد دیگه تنها نبودم

چی شد الکلی شدی وسیگارو دوباره شروع کردی؟

یه شب بارون میومد...دوباره تنها شدم.

چی شد اوردنت اینجا بستریت کردن؟

یه شب بارون میومد...خیلی تنها بودم...تو خیابون دیدمش...

اون تنها نبود...

 



نظرات شما عزیزان:

ملکریسی
ساعت10:39---1 مرداد 1391
خیلی جالب بود مرسی از اینکه به ماسرزدی

پردیس
ساعت1:26---28 تير 1391
سعی کن تنها کسی را که در تنهایی ات راه می دهی خدا باشد؛

و سعی کن تنهایی ات آنقدر بزرگ باشد که خدا در آن جای گیرد ...


sahar
ساعت0:26---28 تير 1391
mordan be rahe doost cho aghaze zendegist ma zendeiem az inke bemirim baraye dooost

مهرداد
ساعت19:36---27 تير 1391
ببخشید هااا اگه میشه بلینک که ما همدیگه را بهتر پیدا کنیم... مرسی ...
باااااااااای
این برا خوشمل خانومی...


مهرداد
ساعت19:23---27 تير 1391
سلام خوبی تنهای عاشق مرسی ازینکه بهم سر زدی
گلم ببخشید هااا چرا نوشته هات اینقد دل نشینن؟
راستی به این عشقی که گفتی اعتقاد هم داری؟


عرفان
ساعت17:26---27 تير 1391
من از اول بهار بیخواب شدم . شبا نمی تونم بخوابم . هر شب بیدارم بعضی شبا به وب میرسم . بعضی وقتا بازی آنلاین بعضی وقتا ........... دیگه عادت کردم . خواب ما رو به هم ریخت و رفت به همین راحتی

little girl
ساعت16:34---27 تير 1391
نمی توان برگشت و آغاز خوبی داشت، اما می توان شروع کرد و پایان خوبی داشت...

محمد
ساعت16:18---27 تير 1391
سلام خیلی خوش حالم کردی بهم سر زدی وب زیبایی داری بازم سر بزن ممنون
بدرود به امید دیدار


negin
ساعت15:13---27 تير 1391
با یه متن خیلی خوووشمل آپم
پیشنهاد میکنم از دستش ندی


arezoo
ساعت10:41---27 تير 1391


در اين کوچه هاي تاريک به دنبال سايه ها مي دوم...
سايه ها خياليند؟!؟؟
شايد هم ديوارها سايه را مي خورند
تا مبادا سايه ات دستم را بگيرد!
خودت را که سالهاست گرفته اند...
با سايه ات هم رهايم نمي کنند!!!!
روزگار غريبي است ...
salam...fadat besham...chera inqadr ghamgino narahati?


عرفان
ساعت4:09---27 تير 1391
حالاچرا انگاری
بگو انگاری
بی خوابی به من که حال میده . همه جاساکت اصلا صدایی نیست . آرامش داری توپ .


عرفان
ساعت3:45---27 تير 1391
هی جالب بود . تو هم شبا خواب نداری مث که

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 27 / 4 / 1391برچسب:,| ساعت 3:18| توسط tanhaye ashegh| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت