خودمونیم...


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم . . .

خودمونیم !

هر چی بیشتر در دسترس باشی کم ارزش تر میشی،

این یه قانون نا نوشته س بین آدما!

 

امروز دختر عمه ام بهم زنگ زد!داشتیم صحبت میکردیم از صدام فهمید حالم گرفتس گفت چته گفتم هیچی خوبم بهم گفت که یه خبر داره!گفتم چی؟گفت اول بگو راجع به علی به عمه رویا حرفی زدی؟گفتم نه!

تنها کسی که میدونه توئی!

گفت داشتم با عمه صحبت میکردم گفت این چه وضعیه این همه پسرخاله داریم هیچکدوم دوسمون ندارن اصلا سراغی از ما نمیگیرن که یهو عمه میگه علی یه نفرو بیشتر دوست نداره!دخترعمه میگه کی؟میگه منو!

وقتی این حرفا رو میشندم شوکه شدم یعنی علی هم منو دوست داره؟

نه....

نه................................

باورم نمیشه

علی همه رو دوست داشت جز من

علی بهم رحم نکرد!

زندگیمو ازم گرفت

خوشیمو....

منو تو اوج بلوغ و دوران سرخوشی و خوش گذرونیم سرخورده کرد

طوری شد غصه هام شد اندازه یه زن 100 ساله!

خدایا خیلی خستمه!

حالم دیگه از این زندگی تخمی بهم میخوره!

دنبال یه راه فرارم!

یه راهی به سوی تو...

به سوی آزادی....

اندازه یه دنیا خستمه و شونه هام سنگینی میکنه!

پای تلفن بغض چندروزم شکست کلی گریه کردم!

از دیروز تا الان بیدارم!از فکر علی خواب به چشام نمیاد.دیشب همش داشتم تو جام تکون میخوردمو غلت میزدم!

من یه دیوونه ی خسته ام!دیگه نمیکشم!نا ندارم

خدا خلاصم کن.....

آزادم کن.....

 

سهمیه هوای من هم برای تو...

 

برای نفس نفس زدن در آغوش او لازمت می شود !!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

nameless
ساعت22:08---18 خرداد 1391
روزی فکر میکردم ،اگر روزی او را با غریبه ای ببینم ،تمام شهر را به آتش میکشم. ولی حالا حاضر نیستم برای دیدن او کبریتی روشن کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 18 / 3 / 1391برچسب:,| ساعت 9:47| توسط tanhaye ashegh| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت