♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم . . .

مرا به خاطر همه نامه هایی که برای تو ننوشتم ، ببخش !......
مرا به خاطر همه آوازهایی که برای تو نخواندم ، ببخش !....
مرا به خاطر همه لبخندهایی که از تو دریغ داشتم ، ببخش !....
مرا به خاطر آغوشی که از تو دریغ کردم ، ببخش !....
من میتوانستم در یک بعداز ظهر زیبا شاخه گلی به تو هدیه دهم ،
اما پاییز اجازه نداد....
من میتوانستم در یک صبح تازه سرم را روی شانه هایت بگذارم و گریه کنم ،
اما غرورم اجازه نداد ....
هی رفیق ..
.
 صدایم را ببخش ! لبهایم را ببخش ! اشکهایم را ببخش !....
اينجا كه مي آيي سكوت كن....
هواي اينجا مسموم است...
بماني مكدر ميشوي ، سياه ميشوي ، تلخ ميشوي...
مانند سيگار...(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅_̅_̲̅_̅_̲̅_̅_̅()ڪے

هي رفيق ... ميروي يا ميماني؟

Button Graphics

ــ نشسته ام....
ــ 
کجا؟
ــ کنار همان چاهي که تو برايم کندي!

   عمق نامردي ات را اندازه مي گيرم ...
......................
هیچ اتفاق خاصی نیفتاده !
ستون حوادث خالیست . . .

هنوز زنده ام بی تو !
باورت میشود ؟



نظرات شما عزیزان:

mehrdad
ساعت3:18---11 تير 1391
slm veb jalebi dari be ma ham sar bezan man linkidamet mano ba esm( مکتب خونه عشق بلینک)

little girl
ساعت2:07---10 تير 1391
محکم باش...
نرم که باشی همه خمت میکنند...
حتی کسی که انتظارش را نداری...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 22 / 3 / 1391برچسب:,| ساعت 19:54| توسط tanhaye ashegh| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت